Grand Central Publishing (26/06/2012)
Amy Michaels moves to the small town of Lucky Harbor, where her grandma hiked the Pacific Northwest rain forest for one glorious summer some decades prior, hoping for the same life-changing experience. She gets life-changing alright, in the form of a sexy forest ranger Matt Bowers. She also gets something she never knew she wanted much less needed - love.
Que lire après At lastVoir plus

Lire un extrait
Videos de Jill Shalvis (2) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Jill Shalvis
Va chercher bonheur plus bas :D - La vidéo en HD c'est encore mieux.
----------------------------------------­­-------------------
----------------------------------------­­-------------------
Musique d'introduction : Réflection (Mulan)