EAN : 978B00ZM3HQ5M
Chronicle Books (30/11/-1)
Meet Bolt: dashing super-dog, loyal companion, star of a hit television show. This heartfelt Disney computer-animated film follows Bolt on a cross country journey as he learns his entire life has been fakeand discovers he doesn't need super powers to be a hero. The Art of Bolt is a beautiful collection of more than 250 pieces of concept art created for the film, including storyboards, sketches, color scripts, full-color illustrations, as well as material from the fa... >Voir plus
Que lire après The Art of BoltVoir plus
Bolt ou Volt en Français, ce dessin animé de Disney voit une partie de sa conception dans la série "The art of". L'ouvrage compare le travail avec les autres films de Disney mettant en scène des chiens tels que les 101 dalmatiens par exemple. Une petite partie des croquis et maquettes des animaux sont dévoilés ainsi que l'étude des moyens de transport modernes puis des éléments de paysage. Un livre assez complet avec de beaux dessins.