EAN : SIE155721_936
Aurora Publishers (01/01/1970)
2.67/5   3 notes
The text of the play, first performed in London in 1956, depicts the despair of post-war youth.
Que lire après Look back in anger.Voir plus
It's my own decision entirely. In fact, she's just been trying to talk me out of it. It's just that suddenly, tonight, I see what I have really known all along. That you can't be happy when what you're doing is wrong, or hurting someone else. I suppose it could never have worked, anyway, but I do love you, Jimmy. I shall never love anyone as I have loved you. But I can't go on. I can't take part - in all that suffering. I can't!
They all want to escape from the pain of being alive. And, most of all, from love.