EAN : 9781419737565
Abrams Image (24/09/2019)
4.5/5   1 notes
A poetry compilation recounting a woman's journey from self-loathing to self-acceptance, confusion to clarity, and bitterness to forgiveness.
Following in the footsteps of such category killers as Milk and Honey and Whiskey Words & a Shovel I, Fariha Róisín's poetry book is a collection of her thoughts as a young, queer, Muslim femme navigating the difficulties of her intersectionality. Simultaneously, this compilation unpacks the contentious rela... >Voir plus
Que lire après How To Cure A GhostVoir plus
J'ai tout lu en une heure trente dans un train. J'étais prise de court par certaines images, il y a des mots qui resteront.

J'ai ressenti que ces textes permettaient à des émotions peu attendues et entendantes de la part de femmes, personnes non-blanches, musulmanes.

J'étais contente d'avoir un nouveau miroir, différent et similaire, auquel m'identifier pour un temps court.