EAN : 978B001NLL2TS
Ballantine Books (17/02/2009)
Lanie Coates’s life is spinning out of control. She’s piled everything she owns into a U-Haul and driven with her husband, Peter, and their three little boys from their cozy Texas home to a multiflight walkup in the Northeast. She’s left behind family, friends, and a comfortable life–all so her husband can realize his dream of becoming a professional musician. But somewhere in the eye of her personal hurricane, it hits Lanie that she once had dreams too. If only she... >Voir plus
Que lire après Everyone Is BeautifulVoir plus

Videos de Katherine Center (8) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Katherine Center
Retrouvez votre livre dans notre librairie en ligne ! :
La Vie rêvée de Margaret de Katherine Center aux éditions Milady https://www.lagriffenoire.com/138069-divers-litterature-la-vie-revee-de-margaret.html
Livres les plus populaires de la semaine Voir plus