Bellamy Creek tome 2 sur 4
Auto édition (10/11/2020)
He’s my brother’s best friend.The hot single dad next door.And one accidental sext later, my massive crush on him is no longer a secret.It’s my own damn fault. I’m thirty years old, for heaven’s sake. I’m a kindergarten teacher and a (reasonably) responsible adult. I should know better than to get tipsy and draft a fake text listing all the dirty things I wish Officer Cole Mitchell would do to me.I wasn’t supposed to hit send. He wasn’t supposed to see it. And he de... >Voir plus
Que lire après Bellamy Creek, tome 2 : Make Me YoursVoir plus

Video de Melanie Harlow (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Melanie Harlow
Mélusine reçoit MELANIE HARLOW, l'auteure de Si nos chemins se croisent !
Suivez-nous sur les réseaux sociaux ! - Instagram : https://www.instagram.com/hugonewroma... - Facebook : https://www.facebook.com/HugoNewRomance/ - Twitter : https://twitter.com/HugoNewRomance - Snapchat : @HugoNewRomance
Pour commander Si nos chemins se croisent : PAPIER Amazon : http://amzn.to/2jxomRC Fnac : http://bit.ly/2AIAgmO Cultura : http://bit.ly/2nfr7fl Chapitre : http://bit.ly/2i2HxSL Decitre : http://bit.ly/2k974xZ
NUMÉRIQUE Amazon : http://amzn.to/2AkZRPD Fnac : http://bit.ly/2zSaXhK Apple : http://apple.co/2AqwoWP Playstore : http://bit.ly/2AfPajb Nolim : http://bit.ly/2Ai45cQ
Si vous avez aimé cette vidéo, n?hésitez pas à vous abonner et mettre un petit pouce bleu, ça fait toujours plaisir ! La #TeamNewRomance