Alitha Martinez (Illustrateur)Afua Richardson (Illustrateur)
Marvel Premiere Edition (27/06/2017)

Note moyenne : /5 (sur 0 notes)
The world building of Wakanda continues in a love story where tenderness is matched only by brutality! You know them now as the Midnight Angels, but in this story they are just Ayo and Aneka, young women recruited to become Dora Milaje, an elite task force trained to protect the crown of Wakanda at all costs. Their first assignment will be to protect Queen Shuri... but what happens when your nation needs your hearts and minds, but you already gave them to each other... >Voir plus
Que lire après Blak Panther : World of wakandaVoir plus

Videos de Ta-Nehisi Coates (13) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Ta-Nehisi Coates
Alors que la candidature de Donald Trump inquiète une partie de l'Amérique d'un retour du conservatisme au pouvoir, la question des droits civiques revient sur le devant de la scène. le journaliste et écrivain Ta-Nehisi Coates nous partage son expérience des inégalités raciales outre-Atlantique.
Pour en parler, Guillaume Erner reçoit Ta-Nehisi Coates, écrivain et journaliste américain.
Photo de la vignette : Bennett Raglin / GETTY
#politique #etatsunis #droit --------------------------------------------- Découvrez tous les invités des Matins dans "France Culture va plus loin" https://www.youtube.com/playlist?list=PLKpTasoeXDroMCMte_GTmH-UaRvUg6aXj ou sur le site https://www.radiofrance.fr/franceculture/podcasts/l-invite-e-des-matins