Rogue Ridge Press (25/10/2019)
3.5/5   1 notes
Ivy and Mac are in their motorhome, headed for their long-delayed honeymoon. Baja! Beaches! Romance, sunshine, and shrimp tacos! But a panicky phone call from good friend Magnolia, who is, as usual, looking into her complicated family genealogy, changes their plans.Magnolia has found a dead body. She's lost a dead body. Ivy and Mac decide making a side-trip to a desert ghost town won't take long.Wrong!Because In addition to a vanished dead body, there's an old cowbo... >Voir plus
Que lire après Desert DeadVoir plus
C'est toujours un plaisir de lire un roman de Lorena McCourtney. Dans ce 3e tome de sa série « A Mac 'n' Ivy Mystery », l'histoire est aussi incroyable qu'imprévisible, mais les personnages sont colorés et à la hauteur de leur réputation; c'est-à-dire : drôles, curieux, effrontés, mais aussi perspicaces, chaleureux et compatissants.

The Lord boomed a stern reminder out of my conscience: “Kicking shins won't keep you out of heaven, but do you really want to have it on your résumé for the Lord?”