EAN : 978B00OL3VPCO
Forever (30/11/-1)
Luke Price's life has always been about order, control, and acting tough on the outside. He uses meaningless relationships as a distraction and a way to tune out the twisted memories of his childhood. He secretly wishes that one day he could find that one perfect person, but deep down he doesn't believe that perfection really exists.

Violet Hayes has had a rough life, surrounded by drugs, neglect, and irresponsible parents. She thought she could escap... >Voir plus
Que lire après The Destiny of Violet & LukeVoir plus

Videos de Jessica Sorensen (3) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Jessica Sorensen
Un petit point sur mes dernières lectures dans la vidéo traditionnelle du "Carnet Livresque" ! Bon visionnage. Retrouvez toutes mes vidéos ici : https://goo.gl/HhFdOL
**LES INFOS**
Les livres cités et chroniqués : - L'élite - Tome 2 : Sous surveillance de Joelle Charbonneau, éd Milan, Collection Macadam. Chronique : http://enjoybooksaddict.blogspot.fr/2015/03/chronique-lelite-tome-2-sous.html - Sinder - Tome 1 : Expérimentation de Jane Devreaux, autoédition. Chronique : http://enjoybooksaddict.blogspot.fr/2015/03/chronique-sinder-tome-1-experimentation.html - Callie & Kayden - Tome 1 : Coïncidence de Jessica Sorensen, éd Hachette, Collection Black Moon Romance. Chronique : http://enjoybooksaddict.blogspot.fr/2015/04/chronique-callie-kayden-tome-1.html - Inhuman - Tome 1 de Kat Falls, éd Milan. Chronique : http://enjoybooksaddict.blogspot.fr/2015/04/chronique-inhuman-tome-1-de-kat-falls.html - Sword Art Online - Tome 1 : Aincrad de Reki Kawahara, éd Ofelbe. Chronique : http://enjoybooksaddict.blogspot.fr/2015/04/chronique-sword-art-online-tome-1.html
Des questions / Me contacter : mathieu.mazza83@gmail.com
Ma Page FB : https://www.facebook.com/EnjoyBooksaddict Mon Blog : http://enjoybooksaddict.blogspot.fr/ Sur Livraddict sous le pseudo : EnjoyBooks Goodreads : https://www.goodreads.com/user/show/17996444-mathieu-mazza Instagram : http://instagram.com/enjoybooksmathieu Twitter : https://twitter.com/EnjoyBooksMath
------------
Musique d'intro et de fin : Unthunk - 01 - Flummox Je filme avec un Samsung Galaxy S4 mini