St Martins's Press (28/09/2021)

Note moyenne : /5 (sur 0 notes)
Great Scot ! by Suzanne Enoch

Miss Jane Bansil knows she will never have a fairy-tale moment. Well past the marriageable age, she’s taken a position as a companion and is now stuck in Scotland for Christmas, alone even in the middle of the boisterous MacTaggert family. But when Brennan Andrews, an architect and cousin to the MacTaggerts, arrives to draw up plans for a new family home, Jane must decide if she will take a chance at a happily-ever-after,... >Voir plus
Que lire après Kissing Under the MistletoeVoir plus

Video de Suzanne Enoch (1) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Suzanne Enoch
Va chercher bonheur plus bas :D - La vidéo en HD c'est encore mieux.
----------------------------------------­­-------------------
----------------------------------------­­-------------------
Musique d'introduction : Réflection (Mulan)