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Chrétien de Troyes (Antécédent bibliographique) Wolfram von Eschenbach (Antécédent bibliographique)Frédéric Sochard (Illustrateur)
EAN : 9782081643758
182 pages
Flammarion (01/01/1999)
2.69/5   8 notes
Résumé :
Qui était Perceval, l'un des plus célèbres chevaliers de la Table ronde ? Ce roman historique revient sur le destin de ce jeune garçon simple qui fit de sa vie une quête incessante, celle de la mystérieuse coupe : le Graal. Dans un style moyenâgeux, ce roman retrace cette période de l'histoire où l'on combattait âprement. Tiré des romans de Chrétien de Troyes, premier romancier en langue française, il donne une nouvelle dimension au mythe, une dimension éducative. P... >Voir plus
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Critiques, Analyses et Avis (1) Ajouter une critique
Ce livre est très bien !
seuls petits bémols :
- les chapitres sont très répétitifs ...
- le graal n'est pas assez mis en avant ...
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Citations et extraits (1) Ajouter une citation
Qui petit seme petit quialt,
et qui auques recoillir vialt
an tel leu sa semance espande
que fruit a cent dobles li rande ;
car an terre qui rien ne vaut,
bone semance i seche et faut.
Crestiens seme et fet semance
d’un romans que il ancomance,
et si le seme an si bon leu
qu’il ne puet estre sanz grant preu,
qu’il le fet por le plus prodome
qui soit an l’empire de Rome.
C’est li cuens Phelipes de Flandres,
qui mialz valt ne fist Alixandres,
cil que l’an dit qui tant fu buens.
Mes je proverai que li cuens
valt mialz que cist ne fist asez,
car il ot an lui amassez
toz les vices et toz les max
dont li cuens est mondes et sax.
Li cuens est tex que il n’escote
vilain gap ne parole estote,
et s’il ot mal dire d’autrui,
qui que il soit, ce poise lui.
Li cuens ainme droite justise
et leauté et Sainte Iglise,
et tote vilenie het ;
s’est plus larges que l’an ne set,
qu’il done selonc l’Evangile,
sanz ypocrisye et sanz guile,
qui dit : « Ne saiche ta senestre
le bien, quant le fera la destre. »
Cil le saiche qui le reçoit,
et Dex, qui toz les segrez voit
et set totes les repostailles
qui sont es cuers et es antrailles.
L’Evangile, por coi dit ele :
« Tes biens a ta senestre cele ? »
La senestre, selonc l’estoire,
senefie la vainne gloire
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