Sterling (07/08/2012)

Note moyenne : /5 (sur 0 notes)

In this gripping prelude to the Game, Set, Match trilogy, spies aren't born--they're made. Winter tells the tale of a Berlin family divided. Two brothers, Peter and Paul Winter, came of age during the Great War ; then as Hitler's power spreads through Germany threatening a new era of violence, the brothers are driven apart by differing morals and ambitions.

Meticulously researched, this allegory of a nation at odds with itself paints ... >Voir plus
Que lire après WinterVoir plus