Ulysses Press (20/11/2014)
4.5/5   1 notes
FRENCH CULINARY PHRASES, FOODIE TERMS AND CULTURAL TIPS COME TOGETHER IN THE ULTIMATE FOOD-LOVER’S GUIDE PAYS DES DÉLICES

Whether you’re spending a semester in Paris, vacationing in the Riviera, dining at a local bistro or mastering the French culinary art in your own kitchen, The Farm to Table French Phrasebook opens a bountiful world of food that you won’t find in any textbook or classroom:

• Navigate produce markets, charcuteries and... >Voir plus
Que lire après The farm to table french phrasebookVoir plus

Videos de Victoria Mas (40) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Victoria Mas
Le confinement que nous avons vécu jette une lumière étrange sur ces moments où la vie bascule de la liberté à l'enfermement, où tout peut vous être ôté sans votre consentement. C'est très exactement le sujet du passionnant premier roman de Victoria Mas.
« le bal des folles » , de Victoria Mas, est publié chez Albin Michel.