Review (01/01/2000)
Edinburgh night-owl Rich kwnos exactly what he wants from life: drink, drugs and attractive women who can be persuaded to perfrom a striptease for him. And he thinks he's deep. Until he almost drowns, that is, and realises he needs to change - if only he knew hom. And then he falls in love, and suddenly he's gasping for her again.

His sister Denise, a successful psychoterapist, is acutely perceptive about everbody - except her hard-drinking, promiscuo... >Voir plus
Que lire après Drowning in the shallowsVoir plus
Je ne sais pas s'il existe en français mais sa lecture en VO nécessite de connaître un peu de slang, d'argot, il reste toutefois accessible.
Simple à lire aussi car il va vers la facilité, les personnages comme l'intrigue sortent tout droit d'un film du dimanche après-midi. Ca tourne autour d'une romance enfantine pour des adultes et de sexe gratuit pour pimenter le récit. Ca ne fonctionne pas sur moi.
Rich est insipide, et correspond à tous les clichés possible, le beau gosse accro aux drogues et à l'alcool, ses phrases de machos n'aident pas non plus à le rendre appréciable.
Vite lu et vite oublié.

How would you feel if we came over and chatted you two girls up, just for fun ? I mean, how would you girls feel about that ?