Forward collection tome 4 sur 4
Amazon (17/09/2019)
2.5/5   1 notes
Nature or nurture? Neither. Discover a bold new way to raise a child in this unsettling story of the near future by the New York Times bestselling author of A Gentleman in Moscow.

When Sam’s wife first tells him about Vitek, a twenty-first-century fertility lab, he sees it as the natural next step in trying to help their future child get a “leg up” in a competitive world. But the more Sam considers the lives that his child could lead, the more he begi... >Voir plus
Que lire après Forward collection, tome 4 : You Have Arrived at Your DestinationVoir plus
J'ai aimé ou même adoré toutes les nouvelles de la collection FORWARD jusqu'à présent (4/6), mais celle-ci m'a laissé de marbre. L'idée d'eugénisme, de bébés façonnés à son bon vouloir de telle sorte qu'on puisse connaitre leurs probables avenirs est intéressante, et les personnages sont tous bien caractérisés, mais l'histoire et le concept dans sa forme et dans son fond ne m'ont pas emballés plus que ça.