EAN : 9781915743138
Mack (01/09/2023)
Archive is the first book by Sofia Coppola, covering the entirety of her singular and influential career in film. Constructed from Coppola’s personal collection of photographs and ephemera, including early development work, reference collages, influences, annotated scripts, and unseen behind-the-scenes documentation, it offers a detailed account of all eight of her films to date. Mapping a course from The Virgin Suicides (1999), through Lost in Translation (2003) an... >Voir plus
Que lire après ArchiveVoir plus

Videos de Sofia Coppola (2) Voir plusAjouter une vidéo
Vidéo de Sofia Coppola
"Priscilla", huitième et nouveau long métrage de Sofia Coppola, est l'adaptation des mémoires de "Priscilla Presley, Elvis et Moi," publiées en 1985.
Le film suit le point de vue de l'épouse du King, alors adolescente, qui, un jour de l'année 1959 vit un rêve éveillé quand à 14 ans, elle rencontre la star mondiale Elvis Presley, 24 printemps au compteur.
#priscilla #elvispresley #sofiacoppola #jacobelordi
Vous avez aimé cette vidéo ? Abonnez-vous à notre chaîne YouTube : https://www.youtube.com/channel/¤££¤18Du King10¤££¤4fHZHvJdM38HA?sub_confirmation=1